FAQ - Veelgestelde vragen

Hoe maak ik een reservering?

Eerst zoekt u de gewenste accommodatie. Daarna klikt u op boeken en gaat u hier stapsgewijs doorheen.

Waarom heb ik geen reserveringsbevestiging gehad?

Als u na het plaatsen van een reservering geen bevestiging in uw mailbox heeft gehad, kan het zijn dat de reservering niet goed bij O&S Vakanties is binnengekomen. U kunt dan telefonisch contact opnemen met O&S Vakanties, 0184- 422 000 of stuur een mail naar info@onsvakanties.nl

Wanneer is mijn reservering definitief?

De reservering is bindend, zodra u de reservering heeft afgerond. De wettelijke bedenktijd (wet kopen op afstand) is niet van toepassing op de reisbranche!

Kan ik meerdere vakantiewoningen in één keer reserveren?

Nee, dat kan niet. U boekt iedere accommodatie apart in of u maakt telefonisch (0184-422 000) de reservering.

Kan ik mijn reservering wijzigen?

Wanneer u uw reservering wilt wijzigen kunt u ons een e-mail sturen of telefonisch contact met ons opnemen. Afhankelijk van de wijziging kunnen hievoor door O&S Vakanties wijzigingskosten worden berekend.

Kan ik mijn huisdier meenemen? 

Bij een accommodatie staat aangegeven of een huisdier wel of niet is toegestaan.

Hoe kan ik mijn reservering annuleren? 

​​​​​​​We hopen het natuurlijk niet, maar wanneer u uw reservering moet annuleren kunt u dit per e-mail aan ons doorgeven via info@onsvakantie.nl, met vermelding van uw reserveringsnummer, naam, accommodatie, datum van aankomst en vertrek en de reden van uw annulering.

Wanneer en aan wie betaal ik de reservering?

U ontvangt per mail of per post de factuur. Hierop treft u de gegevens aan voor de betaling en de termijn(en) wanneer de betaling voldaan moet zijn.

Hoe werkt het boeken met een voorkeur?

U kunt dit in de reservering aangeven of u neemt telefonisch (0184-422 000) contact met O&S Vakanties op.

Ik heb een tip of klacht, hoe geef ik deze door?

Wij horen uw tips of klachten graag om onze service en website te kunnen verbeteren.

​​​​​​​Heeft u een klacht tijdens uw vakantie, dan dient u deze eerst bij de eigenaar/sleutelhouder/receptie te melden. Als de klacht daarna niet naar tevredenheid is opgelost, neem dan contact met O&S Vakanties op. Zie reisbescheiden voor de contactgegevens.